Verification: f083323ee408c793

Обмін та повернення

Правила обміну та повернення продукції

Товар належної якості

Якщо замовлений товар не має недоліків, але не підійшов за такими характеристиками: форма, забарвлення, габарити, фасон, розмір тощо, то ви маєте право відмовитися від нього, але при цьому зобов'язані сплатити вартість його доставки, зазначеної у транспортній декларації туди та назад.

Згідно із Законом України про «Захист прав споживача» (№ 3161-IV від 01.12.2005 р.), ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання. У цьому випадку витрати на повернення товару несе покупець.
Умови обміну/повернення

Якщо товар не використовувався;
Збережено його товарний вигляд, пломби, ярлики;
Відсутні сліди самостійного розтину товару;
Поверненню не підлягають товари, зазначені у додатку 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”.
Процедура обміну/повернення

Необхідно зв'язатися з менеджером та пояснити причини, з яких відбувається повернення;
Зберегти товарний вигляд та упаковку;
Надіслати товар (у повній комплектації, зберігши упаковку) поштовою службою на адресу, яку вкаже менеджер;
При позитивному рішенні ми повертаємо гроші або відправляємо інший товар в еквівалентній вартості, який ви виберете.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), зазначений в додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р №172.

Товар належної якості, виробленого і придбаного покупцем спеціально по його індивідуальним замовленням, поверненню не підлягає.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:

  • або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

У разі продажу Товару з відтермінуванням платежу, при його поверненні, покупець повинен надати поворотну накладну і зробити коригування податкової в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Товар заміні не підлягає, якщо:

  • він був в експлуатації, має дефекти, які виникли з вини покупця, знаходиться в неповній комплектації, не збережено його товарний вигляд.
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару або гарантійний талон на придбаний товар.
  • з моменту покупки товару пройшло більше 14 днів.

Товар неналежної якості

У разі виявлення недоліків товару, покупець, якому переданий товар, має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини продавця товару або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа товару, який є у продавця.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

Вимоги покупця підлягають задоволенню тільки щодо тих товарів, гарантійний термін на які не закінчився.

Для розгляду вимог покупця, йому необхідно подати продавцю наступні документи і матеріали:

  • розрахунковий документ;
  • технічний паспорт, з позначкою про дату продажу товару;
  • лист з описом недоліків товару, вимог покупця і причин повернення товару (зразки оформлення листів додаються);
  • фото, відео матеріалів тощо

Транспортування Товару для його заміни, повернення, ремонту здійснюється за рахунок покупця адресною доставкою на адресу складу продавця.

Вимоги не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання.

Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.